23 October, 2010

23 Oktober 2010 (08.00 pm)

Manusia Berkepala Poligon.

Aku memilih tajuk seram kali ini kerana aku tak pernah menceritakan kejadian seram di blog aku. Pernahkah anda berjumpa dengan Balan-balan atau nama manjanya BB,?

Eee.. memikirkannya sahaja membuatkan bulu tengkuk aku seperti meremang. Kejadian ini berlaku semasa kami sedang giat membersihkan bilik Matematik bagi tujuan MQA. Sebenarnya aku dah muak dengan MQA ni, nama ja dah tak sedap. Baik tukar jadi KFC. Tapi bukan itu yang aku nak ceritakan di sini. 
  Kejadian pelik tetapi benar ini aku berjaya rakamkan dengan bantuan daripada Don yang dijadikan umpan makanan kepada Manusia Berkepala Poligon ini.
Atas nasihat Don yang mempunyai banyak pengalaman bersama manusia jenis ini, dia mencadangkan agar kami melepaskan sahaja Manusia Berkepala Poligin ini agar kaum keluarga mahupun sahabat handai tidak bimbang. Ini sekaligus menyebabkan kami lembut hati dan tidak berkasar kepadanya dan mendoakan agar dia sihat walafiat hendaknya. Amin.

p/s semua ini hanyalah lakonan berdasarkan mimpi aku. Terima kasih kepada semua pelakon yang terlibat.

2 comments:

epa_is_fred said...

waaaa slimnyaaaa... sepa ni? bole bekenalan? hehehehe

ZOoL said...

ini manusia aku jumpa d manukan aritu..hahahahaha

Related Posts with Thumbnails