26 November, 2010

27 November 2010 (02.45 pm)

Akhirnya.. Aku Pulang

Setelah berhari-hari kami memperjuangkan semangat PISMP Sem 8 untuk terus berada di IPGaya akhirnya hari ini aku akhirnya pulang ke pangkal jalan.

Kereta aku yang semput dihimpit barang yang macam2 aku sumbat di dalam kotak. "Macammana nak kemas barang 4 tahun dalam beberapa hari saja?"
Pandangan belakang bonet kereta Kelisa aku.
apa kata aku pos barang-barng ni, pastu ambik kat pos office beaufort? bernas kan? kan..kan.. 
aku pun hairan kenapa baju aku byk sgt padahal aku macam dah bawa balik dah semua.
Rakan-rakan yang hensem-hensem belaka belanja makan donut Big Apple sebelum balik.
Terima kasih kepada rakan-rakan yang selalu ada bila susah dan senang dan aku minta maaf kerana terpaksa balik sebelum anda semua.
Dari kiri : Bul, Greg, Boy, Shah dan  Saiful. Arip tiada kerana ke tandas melepaskan hajat.
Selamat tinggal IP Gaya, terima kasih atas semua memori yang indah dan yang tak indah.

p/s aku macam sedih. dahlah malas dah aku taip.   waa..waa..

9 comments:

Lee Pei Shi said...

ingatkn ko paling lmbt balik iman :)
hati2 dlm pjlnan..byeee

kindaichi said...

Balik la iman, stelah 3 kali bjanji manis utk balik... :p

kreatifbuzz said...

Saya mo itu donut juga!!!hoho

Ilham Baiduri said...

Waaaa.... rumate sia balik beaufort suda, huhu... tida ada udah urang di bilik kami... (pa no nya a? lupa suda) gudbye rumate ati2 jalan...

aky_edd said...

panggilan pulau sda memanggil.... bh take care ...n klu boring ...ada jg ku d kk...n klu da jmputan kawen ka ...mkan free..ko bw la aku..haha...bh jg bek2 speaker ku..klu rosak..pandai2 la ko atur...

yan yan said...

thanx sudi follow..hidup ipg..

Sumandak Kinabalu said...

Banyaknya barang!
Tak takut kena tahan abang JPJ ke??

Cik Comot said...

wah beznya da abes....pas tu grad lak kan?

aquezyezye said...

singgah kejap to follow :)

Related Posts with Thumbnails