01 July, 2010

Mengapa saya suka....


Mengapa saya suka rumah saya?
ingatkah korang pada iklan
petronas ni? Iklan tentang
sorang budak bagitau kenapa
dia suka rumah dia, seingat aku
la yang selalu lupa formula math
ni sebab masa tu kita pun budak
macam dia juga..

kenapa la agaknya aku
nak tulis pasal ni? sebenarnya
aku rasa nak buat video la
macam ni,tapi nak cakap pasal
mengapa saya suka Madam Lam?
(untuk pengetahuan yang tak
tahu tu Madam Lam ni pensyarah
di jabatan Math,pensyarah
pembimbing aku merangkap
pensyarah Tindakan Kajian aku.

kenapa saya suka Madam Lam?
1.Dia sangat profesional (dapat
bezakan apa itu peribadi dan
kerja,walhal ada lecture yang
sering terbawa dengan emosi).
2. Dia sanggup bersara lewat
untuk tengok kami habiskan
apa yang dia telah mulakan
(konvo)
3. Dia marah pun kejap ja pastu
dah boleh bawa ketawa.
4. Saya sayang dia sbb dia
lecture saya :)

5 comments:

chinatsu said...

saya suka madam sebab madam suka saya..hahaha

epa_is_fred said...

ehem. masi bedendam sma lect yg nda profesional ka ne? haha

saya suka mdm lam pasal dia maw tgk progress kita hari selasa depan :(

diariakuiman said...

hehe.. ya,saya mac xpuaas hati dengan orang yg xprofesional

chinatsu said...

aku setuju man...hahaha

munchkin said...

saya suka madam lam #1 tu mcm sa bole relate la hohoho

Related Posts with Thumbnails