04 July, 2010

05 Julai 2010 (11.00 am)

Terasa malas berabis nak bangun pagi ni,
teringat pula rupa2nya kena pi ke sekolah
sebab da mula latihan intensif kat sekolah..
dalam hati "apa nak buat di sekolah ni padahal
semalam mana ada buat apa2.. melayan "i'm not single"
ja sebelum tido bersama slash dan jejaka romantis qayyum.

sampai ja sekolah terus pi jumpa PK 1 untuk bagitau
tujuan murni kami pi ke SK Luyang kali ni.
Pastu pi perhimpunan dan bercerita
pasal bola dengan cikgu lelaki yang lain.



Macam biasa after penat mendengar masalah
murid di perhimpunan,perut pun lapar terus
makan di kantin yg masak tanpa penuh
kasih sayang (ertinya enda sedap)



tengok makanan ni yang enda habis,
nasi lemak, fish cake dan teh tarik = rm 5.00
terkejut pun enda guna sebab malu da ambik terpaksa
bayar dengan duit yang macam tiada ni.
Dalam hati Astagfirullah, membazir ni
perbuatan syaitan tapi apala boleh buat
macam makan dengan nasi putih saja.



namun macam biasala aku tetap hadapi
dengan senyuman. Tak sedap pun makan ja la
da lapar kan sebab semalam makan meggi saja.



Habis ja sarapan kami pun pergi jumpa Guru Besar
merangkap bos di sekolah ni, habis kena ceramah
kami pun pi bilik guru mencari meja guru bersama tugasan
hari ini iaitu benda yang paling popular di sekolah
"MENGANTI KELAS"



Itu dia jadual yang aku kena ganti hari
ni tapi dengan jadual yang macam padat tu
sempat juga aku update blog ni

p/s ni da masuk praktikum baru tapi elaun
praktikum lepas pun lum masuk, bukanla tak
boleh mengajar tapi jadi fikiran juga tu tiada duit nanti
tak dapatla kami fokus mengajar dengan cemerlang.. hehe



4 comments:

chinatsu said...

hahaha...paling rajin update..bagusnya klu bt AR pun mcm ni..hehe..

Liyana said...
This comment has been removed by the author.
diariakuiman said...

hehe.. mahal kan? :p napa ko punya blog xblh masuk? hehe.. gud luck to u too yana liyana mohammad.. hehe..

Kipop said...

Bagus la rajin update blog, harap rajin la berjogging.. dn ringan2 kn la tangan utk jwb phone kalau kna call...

Related Posts with Thumbnails