23 August, 2010

24 Ogos 2010 (2.33 am)

Hari ini pi perhimpunan,
sungguh bersemangat berkobar2
menyanyikan lagu negaraku,
Sabah tanah airku,
Kami guru Malaysia,
Lagu IPG( tapi tak hafal sangat)
ish...ish.. inilah akibat jarang pergi perhimpunan.

pastu perjumpaan "KHAS"
untuk sem 8.
aik??? sem 8 lagi?
kenapa pula lagi ni?
bermasalahkah sem 8 ni?

........

tidak!! tentu sekali tidak..
mereka sahaja nak jumpa kami
sem 8 ni,rindulah katakan..
sebab tu bila sem 8 tiada
"mereka" mula cemas.
hanya itu sahaja jawapan
paling positif aku leh jawab.

"kamu ni dah sem 8, tapi ada lagi
junior yang tak kenal kamu"
kata encik satar (bukan nama sebenar)
dalam hati aku, aku kah salah
kalau orang xkenal aku?
atau aku ni tak pandai bergaul?
berdosa kah tak dikenali?
atau perlukah aku buat
pengumuman di asrama jati
selepas ini?

"perhatian kepada semua pelatih,
nama saya MOHD NOORIMAN,
saya adalah pelatih IPG GAYA SEM 8
ambilan Januari 2007,
PISMP MT 2"
diulangi... (sila baca di atas)

di sini saya sertakan gambar saya
sekiranya anda masih samar2
mahupun kabur mengenai identiti saya,
tidak perlulah rasanya saya mengikuti
kaunseling identiti pula.


Gjan, aku dan Samsul
semasa menjalanai praktikum 2





ni pula gambar terbaru aku
semasa berbuka puasa bersama kawan2


semoga dengan pengumuman tadi,
bertambahlah kenalan aku selepas ini.


yang benar,
diariakuiman

p/s semoga aku dapat siapkan AR aku
dalam masa yang di tetapkan.
alamak, bila masa pula aku guna "saya" ni.

No comments:

Related Posts with Thumbnails